Цікаві жарти, головоломки

Цікаві жарти, головоломки

/Files/images/49940293_1255645497_710323j4smf52bik.gif
Математичний жарт
- Скажи, якщо один плюс один буде два, а два плюс два буде чотири, скільки буде чотири плюси чотири?
- Це несправедливо, вчителю. Ви завжди відповідаєте на легкі питання, а мені дістаються найважчі.
/Files/images/49940293_1255645497_710323j4smf52bik.gif
Математичні жарти
У школі вчителя математики заміняє вчитель фізкультури і запитує:
- Діти, скільки буде 5х5?
- 30.
- Ні діти, 5х5 - буде 25, ну 26, ну в крайньому випадку 27, але ніяк не 30.
***************************

Два школярі. Один говорить:
- Уже не знаю, чи вірити нашому вчителю математики... Учора він сказав, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10...
- Якщо в тебе є долар і твоя мати дасть тобі долар, скільки в тебе буде грошей?
- Один долар, вчителю.
- Так ти просто не знаєш арифметики!
- Це ви не знаєте моєї матері, вчителю.
******************************
- Скажи, якщо один плюс один буде два, а два плюс два буде чотири, скільки буде чотири плюси чотири?
- Це несправедливо, вчителю. Ви завжди відповідаєте на легкі питання, а мені дістаються найважчі .
*****************************
Вчителька пояснює дітям ділення. Написала на дошці "2:2" і запитує:
- Діти, хто знає, що це означає?
- Нічия! - підскакує з першої парти Женя.
*****************************
На уроці математиці вчитель пояснює умову задачі: "Сходи споруджуваного будинку мають п'ять прольотів, кожний з який складається з 20 сходинок. Скільки сходинок треба пройти, щоб потрапити на останній поверх?"
- Усі, - відповідає учень.
*****************************
Син погано вчиться і вічно повторює, що вчитель до нього чіпляється. Нарешті батько із сином відправилися в школу. Батько запитує вчителя:
- Чому ви чіпляєтеся до мого сина?
- Чіпляюся? Він же нічого не знає. От, подивіться. Скільки буде тричі сім?
- Бачиш, тато? Він знову починає.
******************************
Вчитель математики, заглянувши в зошит учня, був вражений мудрими обчисленнями:
- Один з нас збожеволів , Сидоров!
Наступного дня Сидоров кладе на стіл конверт
- Що в ньому? - запитує вчитель
- Довідка про те, що я не божевільний.
*********************************
- От якщо ти знайшов у правій кишені своїх штанів три карбованці, а в лівій - два карбованці...
- Виходить, я надяг чужі штани.

Учитель - учителю:
- Ну і клас мені трапився тупий! Пояснюю теорему - не розуміють. Пояснюю другий раз. Не розуміють! Утретє пояснюю. Сам уже зрозумів. А вони не розуміють...

***************************
Урок математики в грузинській школі. Учитель:
- Хто знає, сколька будэт трижди три? Пэтров!
- Дев'ять!
- Садысь, два! Іванов!
- Дев'ять...
- Садысь, два! Гоги!
- Сэм, учытель!
- Так, гдэ-то так - сэм-восэм...
**********************************
Вчитель - учениці: "От якщо я тобі дам білку, потім ще двох білок, а потім ще трьох білок! Скільки буде?"
Учениця: "Сім!"
Учитель: "Слухай уважно! Спочатку одну білку, потім ще двох і потім ще трьох. Скільки?"
- "Сім!"
- "Т-а-а-к! Давай по-іншому! Одне яблуко плюс два яблука, плюс ще три яблука! Скільки?"
- "Шість!"
- "Ну, нарешті-то! А білка плюс дві білки плюс три білки! Скільки?"
- "Сім!"
Учитель: "Ну, чому?!!"
- "А у мене вже живе одна білка!
****************************
Вчитель у клас входить не в собі і говорить:
- Іванов, назви двозначне число!
- 46...
- А чому не 64? Два! Петров, назви двозначне число!
- 98...
- А чому не 89? Два! Сидоров назви двозначне число!
- 33! : )
- А чому... :
 Вчитель запитує у Вовочки:
- Вовочка, скільки буде на казахському один?
- Быр.
- Правильно, а скільки буде два?
- Быр, быр.
- Ну а три?
- Быр, быр, быр.
- А сто?
- Ну це довга історія.
********************************************

"Вчитель сказав, що я зовсім не знаю математики і поставив мені в щоденник якусь цифру."
*************************************************

Запитують учня:
- Скільки буде два плюс два?
- Вісім
- А десять плюс чотири?
- Двадцять два
- Ким працює твій тато?
- Офіціантом
- То-то я дивлюся, ти якось дивно рахуєш.
***********************************************
Вчитель математики:
- Клас настільки слабий у математиці, що 90% цього року проваляться на іспиті!
Із задньої парти:
- Так нас усіх стільки-то і не буде!
****************************************
Вчитель:
- Тема сьогоднішнього уроку - "Розв’язування квадратних рівнянь".
Весь клас:
- У-у-у...
Учитель:
- Hу добре, добре, наприкінці трохи потанцюємо, послухаємо музику.



/Files/images/beae314120d430aeaf89d86003344cc5.gif

Вовк, коза і капуста (головоломка)

Мисливцю треба перевезти через річку вовка, козу і капусту. Однак човен настільки малий, що в ньому можуть поміститися тільки мисливець, а з ним або вовк, або коза, або капуста. Вовка не можна залишити з козою, а козу — з капустою. Що робити мисливцю? Як перевезти всіх на той бік річки і не допустити, щоб вовк з’їв козу або коза з’їла капусту?
Вовк, коза і капуста (дитяча головоломка)
Відповідь:
Спочатку мисливець перевозить козу (вовк капусти не з’їсть), а потім повертається і забирає вовка. Щоб вовк не з’їв кози, мисливець забирає її і повертається за капустою. Залишивши козу, він перевозить капусту, а потім повертається по козу.
/Files/images/49940293_1255645497_710323j4smf52bik.gif

Немає коментарів:

Дописати коментар